Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів належної якості можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем, за умови збереження товарного вигляду та відсутності слідів використання. Для оформлення повернення або обміну необхідно зв'язатися з менеджером за номером +380 (96) 576-25-21. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Повернення або обмін здійснюється через службу доставки "Нова Пошта" на адресу, яку надасть менеджер під час оформлення заявки. Повернення коштів: - Повернення коштів здійснюється у повному обсязі вартості товару. - Повернення коштів відбувається протягом 1-4 робочих днів на банківську карту або готівкою. - Покупцеві потрібно буде заплатити за доставку товару, у разі повернення якщо товар не підійшов або не сподобався покупцю.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.